Известие

Collapse
No announcement yet.

Притискател-маховик за 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    И от мен: нов съединител комплект ,маховика си е от колата (стария) ,сменям качвам се тръгвам и всичко спи !
    Няма такива щуротии като напасвания,улягане и тн.
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от pigoff Покажи съобщение
      Маховика го взех от Варна. Автоморга чрез много добър приятел.
      ОК, моето опасение беше да не би майстора да ти го е продал......
      Както и да е, квото и да ти кажем така от разстояние само може да гадаем и по този начин само ще се притесняваш излишно.....

      Тъй като едната помпа струва около 100лв а другата 30-40лв. + труд си е грубо 200лв.
      Моя съвет е да се консултираш и с друг майстор, преди да купуваш квото и да е и да наливаш още пари......
      На скоро имаш подобна тема, там на колегата му смениха 2-те здрави помпи, имаше и разни волни програми и побългаряване и на края излезе съвсем друго....
      Поздрави!
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #48
        Ето тук има снимка на маховика, ако ти е от помощ, че не мога да ги кача пак
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #49
          Примен е нов съединител + стария маховик - смяна при Бобо и всичко е тип топ от самото изкарване от сервиза. И според мен се консултирай с друг майстор...

          Comment


          • #50
            Здравейте аз съм новия собственик на въпросната алфа. При оглед в сервиз вентура преди покупката майсторите бяха сигурни, че проблема е в тампон на помпата на съединителя. След смяна на двете "помпи" на съединителя проблема остана, с времето усетих, че на 5та като смачкам газта и съединителя приплъзва. В събота свалихме кутията във Варна. Съединителя вътре почти нов, няма следи от износване Валео с дата на производство 2011г. Видяхме се в чудо. Хидравликата натиска вилката до край а съединителя на отделя и полуоската се върти трудно. Сложихме нов съединител подсилен Валео 821325 и взе че отдели нормално. Вътре на корпуса на кутията имаше следи от триене. Събрахме кутията с новия съединител, отделя нормално по средата на хода на педала, скоростите се включват нормално, но преплъзването остана, на 5та като натисна яко газта. Освен това разбрахме от къде са следите от триене по корпуса на кутията, като натисна съединителя докрай и се чува да стърже. Явно маховика наистина е ялов. Сега имам един почти нов съединител комплект и една алфа дето боксува ама не с гумите.
            Alfa romeo 156SW 1,9JTD facelift

            Comment

            Working...
            X